soms heb je van die momenten...

je herkend het waarschijnlijk wel, je hebt van die momenten dat alles misgaat.
Het begon bij mij met het opkomen van de wind.
Gedurende de nacht veranderde deze in een vrij heftige storm.Je hoort in ons huis dan dat typerend gierend geluid door onze hoge schoorstenen.
s,Morgens was de veranda veranderd in een ravage. De buitenkast waarin we de kussens opbergen was omgevallen op de terras,met veel schade. Het vogelhuisje was compleet aan baggels, Planken waren door de tuin gewaaid kortom een gezicht waar je niet vrolijk van werd.
Niet alleen mijn temperatuur, maar ook de buiten temperatuur was behoorlijk gedaald van 25 graden naar 5 graden.

Toen ik van de ravage een foto wilde maken gaf de camera tot mijn ergenis een error aan.Ik heb de batterij aan de lader gezet in de hoop dat het probleem daarmee zou oplossen.
Terwijl ik daar mee bezig was,je gelooft het haast niet, was het gaan sneeuwen en ik bedoel.. echt gaan sneeuwen, van die dikke dwarrelende vlokken.
Vol ongeduld om dit alles vast te leggen, wachte ik op het opladen van mijn camera terwijl langzaam de daken wit werden.
Maar toen ik de opgeladen batterij in mijn camera deed gaf hij tot mijn pech wederom error aan.
Dan maar naar de fotograaf dacht ik.
Ik moet daarvoor met de auto naar een grotere plaats in de omgeving.Dus autosleutels gepakt en pech komt nooit alleen, was mijn voorband lek.......!
Toen ik pas in Hongarije was, heb ik voor mijzelf een bord in de tuin gemaakt met de volgende inspirende tekst erop.
 
Als reaktie op al deze tegenslag heb ik toen als troost het bord in de keuken opgehangen om moed uit te putten.

4 opmerkingen:

  1. Ohhh nou dat is wel vreselijk veel pech,dan moeten er nu wel voor jou,betere tijden aanbreken,dat kan niet anders,want er is nu niets meer over om fout te gaan,en dat bord haha had je zekers te weten wel nodig nu,alleen geloof ik,dat ik het even omgedraaid had na alle pech,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och Trudy, wat een rampspoed, niet bepaald iets om vrolijk van te worden. Jemig zeg, was het nu nog alleen maar ravage die weer opgeruimd kan worden dan zou het nog meevallen. Maar vreselijk dat er ook zoveel schade is. En inderdaad alles ging dus mis bij je, een fototoestel die zegt, doe het lekker zelf maar. En dan ook nog een lekke band, pffff, jeetje wat zal jij rood aangelopen zijn van woede. De inspirerende tekst kan ju nu dubbel en dwars gebruiken, het komt ook goed natuurlijk, maar toch............gedverderrie, wat een pech zeg, echt heel sneu voor jullie. Hou je taai hoor, en ik hoop dat het weer inmiddels wat betere vooruitzichten in petto heeft.

    Sterkte met de ravage opruimen,
    lieve groet Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ojee, hoeveel pech kun je hebben???
    Dat is toch wel erg veel op 1 dag!!

    Ik wens je alle sterkte toe, en kijk maar vaak naar het bord!!!

    Want het is een waarheid als een koe!!

    ALLES KOMT GOED!!!

    Groetjes uit Nederland van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat kan een mens een pech hebben alles komt tegelijk.en dat was bij jou een waarheid als een koe.ik denk dat er nog genoeg sneeuw foto's komen,uit hongarije,zou het niet.is alles weer opgeruimd.

    groetjes van Greet

    BeantwoordenVerwijderen