Aswolk gooit roet in het eten.

Jacco zou vorige week vrijdag in begin van de avond landen op Wenen. Lang heeft zijn vlucht als enigste op de doorgaan lijst gestaan. Jacco had inmiddels 3 uur gereisd om op het vliegveld te komen. Slechts een uur voor zijn vertrek werd het gecanceld. De aswolk was door de windrichting veranderd. Nu had ook Oostenrijk het luchtruim gesloten en kon zijn vlucht niet meer landen.
Een stressvol en een teleurstellend iets. We hadden elkaar al een poos niet gezien en waren verheugd dat we samen een lang weekend konden doorbrengen.
Maar helaas dat mocht niet zo zijn. Toen uit frustratie maar weer aan de slag. Maar als zo vaak als 1 ding mis gaat, gaat er van alles mis.
 
Na een eveneens stressvolle periode van veel gepraat met de plaatselijke overheid, ophef en onbegrijpelijk hongaars gedrag nemen we dit weekend afscheid van ons kleine huisje.

Nu is het weer vrijdag en we hebben net nieuws gekregen dat Jacco.s vlucht vanavond geplant staat om te gaan. Het is nog niet 100% zeker maar het ziet er nu goed uit.
Hopelijk kunnen we nu samen van het weekend genieten. We zijn er wel aan toe.

7 opmerkingen:

  1. Owwwwwwwwwwwwwww.............ik hoop het ook voor jullie Trudy !!!

    Enjoy !!! gezellig weekend !! lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH wat vervelend voor jullie zeg! Ik ga duimen hoor dat het nu wel goed gaat.. en als het zo is wens ik jullie een heel fijn weekend, maar dat komt wel goed!!!
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat jullie het heerlijk mogen hebben dit weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,ik hoop toch zo dat het doorgaat voor jullie.

    Een heel fijn weekend gewenst,lieve gr van ons xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat jullie een goed weekend hebben gehad! Hie gaat het nu, is het allemaal gelukt met de reis...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop op een fijn weekend voor jullie.
    wat jammer dat er zoveel tegenzit en dat je dan de taal niet goed begrijpt.
    Je schreef ; afscheid van het huisje....
    Dit is toch niet voorgoed . he?
    Hopelijk komt jullie bed-en-breakfastdroom WEL uit?!
    De keuken uit de vorige post ziet er ZOOO mooi uit!

    Groetjes van Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop zo dat jullie samen zijn,zal toch wel nu en ik snap niet het stukje van afscheid van het huisje,heb ik iets gemist,want het gaat toch niet over jullie bed and breakfast,misschien horen we het eerdaags van je,het is naar en somber weer hierzo,dus de kinderen drijven weg op hun kleedjes vol spulletjes voor koninginnendag,ik ga zo even kijken en dan gauw weer naar binnen,wens je een goed weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen