Kleurkeuze.......

 

Het leven gaat verder en het verbouwen ook.
De laatste ontwikkelingen zijn bij de nieuwe entree. Een ruime ombouw voor de verwarmingketels, wasmachine en droger. Ik heb het tot onze nieuwe machinekamer gedoopt.
Hier de eerste beelden.

Natuurlijk moet het geheel nog worden afgewerkt.
Ik heb mijn kleur keuze een beetje bijgesteld en ga proberen om mijn basis kleuren: okertinten wit en creme een vleug van grijs mee te geven. Hoe?.... daar ben ik nog flink mee aan het puzzelen. Want ik ga dit dan doortrekken in het gehele interieur. Ik blijf nu een beetje steken bij de stoelen van de eetsalon. Deze moet ik opnieuw bekleden. Het framewerk is zwart. Maar ik blijf hangen in de de keuze van de stofkleur: zwart of een natureltint. Ik heb de tafels: 7 stuks, inmiddels allemaal wit gemaakt. Heb me compleet omringt met tijdschriften voor inspiratie. Maar het kwartje blijft maar steken.........

1 opmerking:

  1. ben erg nieuwsgierig naar de uiteindelijke oplossing en kleurkeuze
    groeten j

    BeantwoordenVerwijderen