plof even neer

Zo! en nu ... even wat anders. Ik plof even neer bij de computer en heb even heerlijk bij jullie geblogd om inspiratie op te doen. Ook... om mijn eigen frustratie kwijt te raken.
Niet dat ik in gevecht ben met de kerstversiering of lampjes ... maar alle aparaten laten me op het zelfde moment in de steek.
Steen koud en de verwarmingsketel zegt plup, plup... plup en dan niets meer.
De wasdroger zegt peip, piep..... piep en dan niks meer.
De vaatwasser zegt klok, klok, klok, spuit nog wat water weg en blijft vervolgens een eng zuigend geluid produceren.
En dat alles na een lange rit vanuit Nederland als je moe bent, je was wil doen en het huis gezellig wil maken voor de komende feestdagen. Laat ik zeggen.. Nem Jo!
Maar.... allemaal leuke dingen gezien bij jullie, dus over met doem denken. Op naar het kerstgevoel. Ik ga straks gewapend met een zaklantaarn en met handschoenen aan de zolder op, op zoek naar de spirit of kerst, verpakt in een aantal verdwaalde dozen. Altijd weer zo,n speciaal moment vind ik.
De foto van mijn header is op onze allereerste kerstavond in Porva gemaakt. Het was net zo vredig als het er uit ziet.
Aangezien ons huis nu nog helemaal koud en niet in kerstsfeer is, plaats ik een paar plaatjes die ik in de zeer nabije omgeving gemaakt heb.
 
 
 

10 opmerkingen:

  1. Ha Trudy, Ik hoop dat het je lukt om wat kerstsfeer in huis te brengen!
    de plaatjes buiten zijn in ieder geval betoverend!
    Hoop dat de apparaten het weer doen en alvast fijne dagen gewenst,
    groetjes Fleur uit de polder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto's zijn heel mooi en alles ziet er sprookjesachtig uit.
    Hopelijk heb je alles weer onder controle en is het weer gezellig warm in je mooie huis, en dan met wat kerstversiering hier en daar, dan heb je de smaak zo te pakken.

    gezellig weekend
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je foto's zijn prachtig,,maar hoop toch dat jij vlug in een beetje warmte zit,dan is het pas echt gezellig.lieve groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het eerste wat ik deed was lang naar de header foto kijken toen ik op je blog kwam. Wat een schoonheid van een foto. Trouwens alle foto's hier geplaatst zijn bijzonder fraai, en dat in de nabije omgeving, wat een rijdom. En jeetje zeg wat een pech hebben jullie toch altijd. Kijk 1 apparaat die er mee ophoud dat kan gebeuren maar dan meteen 3 stuks, het is toch wat. Hoop dat jullie er in ieder geval snel weer een beetje warm bijzitten, wel zo gezellig met de feestdagen.

    Succes met al je versieringen,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Trudy!

    Dank je wel voor je bezoek op mijn blog. I am glad you like my little creations. You asked my about printing on fabrics. Well there are plenty on very useful discriptions on the web on how to to it. Just google for "printing on fabric". Good luck!

    Groetjes vanuit Duitsland
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie winterse plaatjes!
    Nem jó...ik hoor het hier dagelijks.
    Onze Hongaarse schilder logeert een week bij ons in Nederland. Iedere dag leer ik weer iets nieuws en inmiddels hebben we al 2 lessen Hongaars gehad.

    Warme groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat balen zeg, ik hoop dat alles het inmiddels weer doet. groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Trudy,
    Bedankt voor jouw mooie reactie op mijn blog. Ik wil jou sterkte wensen met jouw verdriet en ik steek een kaarsje voor je aan vandaag!

    groetjes, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was even bij aan t lezen op je posten.Alweer n jaar geleden van jullie lieve Stroopy wat gaat t snel.Hoop dat je die dag n beetje door gekomen bent.Moest wel n beetje grinneken hoor doe je de apparaten beschrijft.Troost je als er hier 1 ding t begeeft volgt er ook meer.In ieder geval n heel fijn weekeinde,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi trudy...wat een droomfoto's van een droomlandschap!!

    BeantwoordenVerwijderen