De winter was lang........

Dit jaar valt het me moeilijk door de winter heen te komen.
Na een enorme val was ik een tijdje uit de running. De klap kwam hard aan en nog steeds kamp ik met de gevolgen hiervan.
Maar ja ...... de inspirerende tekst  "Alles komtgoed" houd ik maar in mijn achterhoofd.
Op 15 maart een rampzalige sneeuwstorm.
Dat er nu nog steeds repen sneeuw ligt, is nou ook niet bepaald een steun in de rug...

Er gebeurd hier weer van alles op bouw gebied. Zodat de tuin er op dit moment als een maanlandschap bij ligt. Pfffft.....maar, " alles gaat goed komen" (hoop ik)?

Vooral als de zon weer gaat schijnen, en die laat zich nu eindelijk weer zien.
Inmiddels heb ik de kwasten weer nat gemaakt en ben weer begonnen aan diverse projecten.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten