Kou en warmte

Zo..... ik ben gisteravond aangekomen in Porva.
Moe maar blij dat ik er was.
Op het eerste gezicht leek alles er in goede conditie bij te staan.
Steenkoud was het. Binnen kon je je eigen adem zien. Dus dan weet je het ongeveer wel.

Als eerste het gaskacheltje aan. Deze hebben we vorig jaar als bijverwarming aangeschaft. Het heeft van mij dus ook de award van de beste aankoop van vorig jaar gekregen. Zo daar was ik even blij mee. Net als het warmte dekentje die we in bed hebben. Even knopje aan en met een minuut of 10 een heerlijk warm bedje. Je raad het mischien al deze heeft de beste aankoop award van 2 jaar geleden gekregen. En als ik weer eens moe en koud, heerlijk in dat warme bedje stap, krijgt het steeds weer zijn korte overwinnings speech te horen in de ternd van ....oooooooohh wat is dat toch lekker.

Nu ik het over awards heb. Ik heb een award gekregen van Inka en Andre zo lief.
moet nog even uitpuzzelen hoe het gaat. Maar eerst ga ik mijn senseo ontdooien want onderin het apparaat, het gedeelte wat je niet ziet, zat nog water en dus nu ijs. Ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar s,morgens gaat denken iets beter met een kopje koffie.
 
Wordt vervolgd:


3 opmerkingen:

  1. Welkom thuis.....heerlijk....maar hier geen senseo hoor...een echt Itaiaans apparaat waar heerlijke Illy koffie uit komt zit net te genieten van een capucinno...na mijn werk...ik kan het je aanraden....echt !!...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denken gaat ZEKER een stuk beter met een heerlijk kopje Senseo, [uhhhh niet zo decadent hé Ria me je italiaanse apparaatje, hihihi]

    Het gaskacheltje en warmtedekentje zijn dus inderdaad TOPPERTJES, zonder warmte [en Senseo] kan een mens toch niet normaal functioneren.
    Welkom thuis, en heerlijk verder met alle plannetjes, SUCCES!!!

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh,zo herkenbaar ja, het dekentje in bed heb ik ook sinds kort, nu gebruik ik m niet meer, maar wat wás ik er blij mee een paar weken geleden zeg!
    En inderdaad, wat is zo'n huis door en door koud als je even niet gestookt hebt.
    ik hoop dat je het inmiddels alweer een beetje warm hebt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen