Met kerst in zicht ...............


Om geheel in de sfeer te komen ben ik een foto advent kalender begonnen.
Eerst op facebook omdat ik bezig was mijn  blog een nieuwe outlook te geven.



 Dit is nr 1
 Ons huis in de sneeuw ............
 Vandaag haal ik de kerstversiering van zolder.
 Ik vind dat altijd een speciaal moment.
 Er vliegt dan van alles door me heen....wat er het
 afgelopen jaar zoal is gebeurt, tot aan mijn kinder
 ervaringen met kerst aan toe...
 Beleven jullie dat ook?                                                                                                                          
                                                                                                         

Dit is Nr 2
Voor een ritje in de sneeuw......






Dit is Nr 3
Overal verschijnen
lichtjes.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten