zomer afscheid

 
Afscheid nemen van de zomer valt me altijd zwaar,de heerlijke avonden buiten, het licht, de warmte ect. Maar er is geen weg terug dus..op naar de herfst.
 

 De overgang naar de herfst is nu duidelijk merkbaar.De kracht van de zon voel je afnemen en het wordt steeds vroeger donker.Aan het eind van de middag voel je de temperatuur behoorlijk kelderen. Dus s,avonds de kachel weer aan
 Het huis heeft centrale verwarming. Maar we hebben ook in verschillende kamers gezellige haardvuurkachels. Juist nu op het afscheid van de zomer, is het heerlijk om bij een knapperend haardvuur en kaarslicht de vroege avond cosy in te gaan.
 
Maar zonder haardhout gaat het natuurlijk niet.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Trudy,

    Via Oma Nijn kwam ik je tegen, vandaar dat ik nu bij jou op bezoek ben. Zoals je ziet heb ik me al als volger aangemeld want ik vind het wel heel leuk om deze ontwikkleingen te volgen. Inderdaad een heel avontuur waar je aan begonnen bent, maar tevens een geweldige uitdaging natuurlijk. Mooie bloemen collage's heb je gemaakt. En in je vorige post de "Heksentak" die vind ik heelbijzonder. Inderdaad een vrouwenfiguur, heel knap hoe je dat gemaakt hebt. En natuurlijk ga ik nog verder bij je rondkijken. Nou ik zal maar zeggen, tot de vogende keer.

    Fijne avond verder,
    groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha sorry moest even lachen,want wilde net tikken dat ik via Creation hier belande en nu zie ik haar berichtje hierboven,Oma Nijn ken ik ook,wat geweldig een bed and breakfast in Hongarije,ik ben er 5x geweest,vond het super daar,ik heb me ook aangemeld,want wil niets missen van je avontuur,ik ga zo nog even verder kijken op je blog,de foto`s die je gemaakt hebt hierboven zijn prachtig,mooie bloemen en ohh ben jaloers op het knapperende haardvuur,fijne zondag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen