voor de eerste keer...

 
een oud bankje op de nominatie om op de brandstapel te eindigen heb ik qua expiriment opnieuw bekleed. Had het nog nooit gedaan, maar zag in blogland diverse inspirerende voorbeelden. Dat wil ik ook, dacht dan steeds.
Dan toch maar eens proberen, met een oud bankje en een oud gordijn. Daar kan geen bult van komen. De ophangringenringen van het gordijn heb ik als decoratie gebruikt.
Heb voor het krukje een hoes met ruimte voor een intern kussentje gefabriceerd op de naaimachine.
niet zichtbaar op de foto vawege de plaid.
Laat ik zeggen" een expiriment met gevolg". Niet direkt, maar met de tijd.

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super uit hoor Trudy, mooi gedaan zo met de ringen! Fijne avond, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo dat ziet er geweldig uit zeg, en dat voor de eerste keer, SUPER geslaagd.

    Dat ga je zeker veel vaker den las je eenmaal de smaak te pakken hebt.

    Fijn weekend,

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw,wat super knap gemaakt,mijn complimenten,hoor.
    Dank je wel voor de super lieve felicitatie`s voor mijn verjaardag gisteren.

    Alvast een hele fijne avond gewenst,....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zit dat er mooi strak op! Complimenten.....

    BeantwoordenVerwijderen